Totaal aantal pageviews

Labels

2010 - U.F.O.'s (19) 2011 - U.F.O.'s (1) 2012 - U.F.O's (3) 2013 - U.F.O - Jacquelien - The Request (1) 2013 - U.F.O. - Martine - Strandtas (1) 2013 - U.F.O. - Mijna - Thea Gouverneur - TivoliTip - Fuchsia (1) 2013 - U.F.O's - Martine (2) 2013 - U.F.O's - Mijna (1) 2013 - UFO - A Love Song - Martine (1) 2014 UFO's - Mijna (3) 25 jaar merklappen - 25 years samplers - Jan Houtman (3) 30 jaar Borduren - Anniversary of 30 Years Embroidery - Jan Houtman (3) ABC - sampler - Jan Houtman (15) Abstract - Burda (4) Anne van Damme - Dentelles (2) Bankbiljetten - 50 gulden - Banknotes - 50 guilders (7) Boerenregels - Jan Houtman (2) Breien (5) De Tijd - Time sampler - Jan Houtman (1) Efteling - Langnek -Thea Gouverneur (2) Efteling - nieuw/new pakket/kit - Thea Gouverneur (4) Efteling Sampler - Thea Gouveneur (5) Fantasie merklap - Fantasy sampler - Jan Houtman (3) Flesjes Klein en Fijn - Jan Houtman (1) Foto's Jochrimar - Hanny (1) galons et rubans (1) Haken (35) Hill Bottema - Vrouwenpost Wandkleed - ONS Wandkleed - Leer ons alzo ondze dagen tellen - Psalm 90 - vers 12 (2) Ik wens je - I wish you time - Jan Houtman (1) In Memoriam - Love - Jan Houtman (1) Introductie - Introduction (1) Kerst 1994 - Christmas 1994 sampler - Jan Houtman (2) Kerst freebees - Christmas freebees - Jan Houtman (3) LAE Elizabeth - Jan Houtman (3) Letters blijven facineren/Letters keep fascinating - Jan Houtman (2) Marjorie Massey - Marquoirs (16) Martine - Rico 79062 (1) Papa 1880 (8) Patchwork sampler - Jan Houtman (4) Permin of Copenhagen - HH 21168 - Sampler 1852 (2) Projecten van onze Hanna - Our Hanna's projects (1) SAL - Jan Houman - Het kruis dragen - Bearing the cross - Elk huisa (1) Stekenlap - Permin (4) Thea Gouverneur - diversen (1) Thea Gouverneur - Efteling - Langnek - groeimeter (1) Thea Gouverneur - Efteling - Sprookjesboom (1) Toile de Jouy - DMC (2) Tulpen merklap - Tulip sampler (2) Vriendschap - Friendship - Jan Houtman (1) Welkom - Saskia (1) Zeeuwse Mee_brei_deken - Lappendeken - Visserstruien (2) Zomerboeket in Groen - Summerflowers in Green - Jan Houtman (2)

zondag 25 december 2016

Haken - Attic24 - Sunny Granny Stripe blanket in Ripple steek -stitch

20-01-2017:

foto geeft "toestand" van gisteravond aan - 4/5 deel af:

14-01-2017:

een week niet gehaakt (wel gebreid) en hier stand van zaken zoals die
in de vroege middag van vrijdag 13 januari was. Op 2 kleuren na 3/5 van
de deken af (ondertussen ben ik al weer verder):





31-12-2016:

laatste update voor dit jaar. Foto's zijn niet echt moeders mooisten, ik beschik op dit moment niet over nog meer licht.

2/5 van de CAL af - ik kom op dit moment uit op 132 cm breed en 82 cm hoog en verwacht dat deken uiteindelijk op zo'n 135 breed en hooguit 210 cmlang zal gaan worden:






25-12-2016:

laatste post voor vandaag. Deze dagen werk ik aan de Sunny Granny Stripe
kleurverdeling maar dan in Ripple steek.

16 december begonnen; dit was vorig jaar een CAL (Crochet A Long - Haak mee) en het aantal toeren voor 1 week. Dit zou ook voor mij aanpoten zijn geweest - met part 1 heb ik het niet binnen een week gehaald.

18 bollen garen om mee te beginnen:



en sinds vanavond heb ik het tot hier kunnen voltooien = alle
18 kleuren 1x gebruikt, er moeten nog 4x zoveel toeren + rand gehaakt
gaan worden. Op dit moment kom ik op plus/min 130 cm breed uit.

Ik haak (weer) met Stylecraft Special DK en haalnaald 3,5.

Patroon staan bij Lucy van Attic24 klik hier.

Omdat ik in alle opzichten wel (weer) wat kleur kan gebruiken koos
ik bewust voor de Ripple Stitch omdat ik de kleuren dan mooier/feller
uit vind komen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten